1. 8. 2015

Knižný súhrn 7/2015

Júl
Knihy, ktoré som vyhrala:
-

Knihy, ktoré som dostala:
-

Knihy, ktoré som si kúpila:
Far from the Madding Crowd - Thomas Hardy
Tieňom pobozkaná (Upírska akadémia #3) - Richelle Mead
Júl: 2 nové knihy

 Prečítané knihy:
*Kráľovná Tearlingu - Erika Johansenová (235 z 375)
Čarodejníkov synovec - C. S. Lewis (205)
Lev, šatník a čarodejnica - C. S. Lewis (181)
Kôň a jeho chlapec - C. S. Lewis (225)
Princ Kaspián - C. S. Lewis (222)
Dobrodružstvá lode Ranný pútnik - C. S. Lewis (246)
Strieborná stolička - C. S. Lewis (237)
Posledný boj - C. S. Lewis (198)
Papierové mestá - John Green (295)
Júl: 8,5 knihy = 2044 strán

7 komentárov:

  1. Super, že si dala tú Narniu tak naraz.:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka. :) Bolo to fajn čítanie. Ale ako som ti už písala, škoda, že som to nečítala, keď som bola menšia. Očas ma to nudilo a nechcelo sa mi púšťať do ďalšieho dielu. Svojím deťom to však dám povinne prečítať najneskôr v 13 rokoch. :D

      Odstrániť
  2. To si stihla dosť kníh prečítať :D Tvoj článok ma dokonca prinútil ísť na goodreads a zistiť koľko kníh som prečítala ja, no a zistila som, že som prečítala 7 kníh, čo asi pre ostatných nie je veľa, ale na mňa to je slušný výkon :D :D
    Som zvedavá na recenzie oboch tvojich prírastkov! :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Podľa mňa je sedem kníh za mesiac dosť. :) Ja som síce prečítala skoro 9 kníh, ale každá kniha mala v priemere okolo 220 strán, keď si to tak vezmeš. :D
      Čo sa týka recenzií, tak na Upírsku akadémiu už písať nebudem, keďže takú mini-recenziu na celú sériu som napísala vlastne článkom 10 dôvodov, prečo by ste si mali prečítať Upírsku akadémiu. Ale určite sa môžeš tešiť na recenziu tej druhej knihy, aj keď pravdepodobne v slovenskom vydaní. :)

      Odstrániť
  3. Far from the Madding Crowd si chcem veľmi prečítať aj ja :D Dúfam, že bude recenzia ;) Inak si toho veru veľa prečítala (u mňa je úspech 4 knihy za mesiac :D ) Takže klobúk dole...:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Štyri knihy sú u mňa tiež úspech, ale cez šk. rok. Počas prázdnin sa snažím prečítať viac kníh. :) A knihu sa budem snažiť čo najskôr prečítať a zrecenzovať. :) Vďaka, Mony. :)

      Odstrániť
  4. Kúpim od vás knihu tieňom pobozkaná za akúkoľvek cenu ponuknite. Poprosim písať do mailu radka66607@gmail.com ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť