1. 11. 2015

Kaštieľ Betliar (2)



   Ahojte, slniečka :) Možno ste sa začudovali, keď ste si prečítali názov článku, ale nebojte sa, nebola som v Betliari po druhýkrát. :D Len som sa rozhodla urobiť si ešte jednu malú spomienku na úžasný výlet a vám tento kaštieľ ešte viac priblížiť. (TU si môžete pozrieť a prečítať moju foto-reportáž. :))
   Opäť raz sa ospravedlňujem za kvalitu videa, ale napriek tomu dúfam, že sa bude páčiť. :)
   Prajem vám peknú nedeľu a veľa sily do nastávajúceho týždňa. :)

2 komentáre:

  1. Absolútne super video! Ja už svoje plánujem od leta a asi ho najskôr dokončím až na Vianoce! :D A istotne nebudem mať toľko pekných snímkov ako ty ;) Betliar je fakt super, bola som tam síce len raz, ale normálne by som sa tam vybrala znovu :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja už asi dva mesiace čakám na nejaké tvoje vlogy a stále nič. :D Tak dúfam, že do tých Vianoc sa dočkám aspoň jedného videa. :) A neboj, určite tam budeš mať veľa pekných snímkov. ;) :) (Aj niektoré moje sú rozmazané, ale nenarobím s tým už nič. :D Tvárme sa, že to tak má byť. :D)
      A ďakujem! :) Som rada, že sa video páčilo a že si si aj ty mohla zaspomínať. :)

      Odstrániť