24. 8. 2014

I fell in love with... #34

Can you keep a Secret?, Remember me?
Sophie Kinsella



Prečo by som chcela mať tieto knihy?
Nedávno som dočítala od Sophie Kinsella knihu Twenties Girl, na ktorú už nájdete recenziu
na blogu, a táto autorka mi proste učarovala. Píše skvelo a hlavne má originálne nápady.
Nie sú to také všedné romány, ale romány plné originality, vtipu a občasných trapasov.

Čo očakávam od týchto kníh?
Myslím si, že lepšiu knihu ako Twenties Girl už nemohla napísať, takže moje očakávania nie sú až také veľké. V hĺbke duše však dúfam, že ma opäť prekvapí ďalším originálnym príbehom. :)

Dátum pridania článku: 24. august 2014
Dátum kúpenia knihy Remember Me?: 29. máj 2015
Dátum kúpenia knihy Can you keep a Secret?: ?

2 komentáre:

  1. Čo som to kus obzerala, obidve knihy napísala ešte pred tou Twenties Girl, čiže to môže byť lepšie aj horšie - keby to bola séria, tak by boli pravdepodobne lepšie, lebo v sériách to tak býva, ale väčšina autorov sa s každou knihou lepší (napr. prvá kniha Daniela Silvu sa číta kus ťažšie, zatiaľ čo jeho posledná sa číta sama :)), takže to fakt asi uvidíš, až keď si ich prečítaš :) Ešteže na ten rok nemáme veľa povinného čítania, ne? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si vygúglila celý zoznam jej kníh a série som veľmi nechcela, takže som si radšej pozrela samostatné romány, čiže viem, že ich napísala skôr. Ja si viac myslím, že budú horšie, keďže ani tie anotácie nie sú také pútavé ako u Twenties Girl, ale veď uvidíme. Zase z tých novších ma tiež tie anotácie nijak neokúzlili. :D Keby sa dalo, najradšej si ich prečítam všetky. :D Možno niekedy. :)
      Hej, vďaka aspoň za menej kníh na povinné čítanie. Menej blbých kecov od spolužiakov. :D :D

      Odstrániť