2. 11. 2014

I fell in love with... #41

Robin Hood: Příběh legendárního zbojníka - Howard Pyle



Prečo by som chcela mať túto knihu?
Príbeh Robina Hooda som si zamilovala vďaka britskému seriálu Robin Hood z roku 2006,
takže teraz by som chcela mať na porovnanie aj knihu, ktorá, si myslím, bude stáť za to.
Doma už síce mám jednu knihu o R. Hoodovi, ale tá ma veľmi neuchvátila
a práve po tejto túžim už veľmi veľmi dlho.

Čo očakávam od tejto knihy?
Legenda o udatném zbojníkovi, který bohatým bere a chudým dává. Za dob vlády Richarda Lví Srdce žije zchudlý šlechtic Robin Hood se svou družinou v lese Sherwood, kde okrádá bohaté a uloupený majetek pak rozdává potřebným. Je vynikající lukostřelec, obratný jezdec a respektovaný vůdce. Přesto má jednu slabinu - tou je láska ke králově schovance Marianně.


Dátum pridania článku: 2. november 2014
Dátum kúpenia knihy: august 2015

3 komentáre:

  1. V pondelok, keď sme mali prestávky medzi Hamletom, sme boli v anglickej knižnici a bol tam Robin Hood. Som si hneď spomenula na teba - ty ho máš doma od Dumasa, ne? No, neviem od koho bol ten v knižnici, ale viem, že od Dumasa nebol, mohol v pohode byť aj tohto tu, taže keď chceš, môžeme to ísť dakedy omrknúť? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! Najlepšia správa dneška. :D Ďakujem! :) Už len dúfať, že to bude od H. Pyle. :D A áno, doma mám od A. Dumasa. :)

      Odstrániť
    2. Veľká prestávka je naša! :D #MissionRobinHood

      Odstrániť