23. 11. 2014

I fell in love with... #42

My not so super sweet life - Rachel Harris


Prečo by som chcela mať túto knihu?
Túto knihu mám síce ako e-book v angličtine, ale keďže mám a čítala som prvé dve knihy v slovenčine, táto nesmie chýbať. A aj keď väčšine sa druhý diel nepáčil, mňa okúzlil rovnako ako ten prvý. Uznávam, že romantické príbehy nie sú pre každého, ale myslím si, že komu sa páčil prvý diel, neopovrhne ani druhým, a dúfam, že ani tretím.

Čo očakávam od tejto knihy?
Prvý diel sa skončil s otvoreným koncom, keď sa Allesandra objavila na prahu dverí u Cat v 21. storočí, a tak si už čitatelia mohli domyslieť, o čom bude druhý diel. No ten sa neskončil vôbec tak ako prvý a všetko sa prakticky uzavrelo. Preto vôbec netuším, čo ma bude čakať v treťom dieli,
no o to viac sa na knihu teším. :)

Dátum pridania článku: 23. november 2014
Dátum kúpenia knihy: ?

4 komentáre:

  1. Souhlasím, první díl byl super, druhý nic moc a na tenhle jsem dost zvědavá. :) Jaro, jaro, jaro, jak já se těším na jaro... :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já mám doma první díl, ke kterému jsem se bohužel zatím nedostala.:(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to musíš hneď napraviť. :) Mne sa prvý diel páčil, aj keď pre niekoho to môže byť slaďárna. :D :)

      Odstrániť