6. 7. 2013

Vysoké Tatry: Kôprovský štít, Téryho chata

Ahojte! :) Ako trávite prázdniny? Ja som strávila prvý týždeň prázdnin s mojím ockom
vo Vysokých Tatrách. Bolo to vážne super! Ako vždy. Do Tatier už chodíme ako rodina 9 rokov, ale tentokrát sa nikomu nechcelo ísť, tak sme sa vybrali len my dvaja - ja a ocko.
     Do Tatier sme vyrazili v pondelok ráno a na Štrbskom plese, kde sme mali ubytovňu, sme dorazili na poludnie. Ani sme sa poriadne nevybalili a rovno sme sa vybrali na túru, ktorá trvala
8 hodín. Naším cieľom bol Kôprovský štít. Samozrejme, cesta neviedla priamo, a preto našimi zástavkami boli aj Popradské pleso, Veľké Hincovo pleso (ktoré je najväčším jazerom
na Slovensku) a nakoniec vrchol Kôprovského štítu.
Našu cestu si môžete pozrieť na tomto obrázku -> Trasa
     Na druhý deň sme sa vybrali do Žiliny, čo je jedno z najväčších miest na Slovensku, pretože nás boleli nohy a schody sme už nemohli viac vidieť. Popozerali sme si centrum Žiliny, videli ockovu a mamkinu vysokú školu a internáty, a nakoniec sme zavítali do nákupného centra.
Ocko mi kúpil tri krásne tričká. :3 :) Lenže... nejako sme sa nudili, a tak sme sa vybrali
na Strečniansky hrad, ktorý sa nachádza iba pár kilometrov od Žiliny v dedinke Strečno.
     Na tretí deň, to už sme boli zase v Tatrách, sme sa vybrali na Hrebienok a videli sme
Dlhý vodopád. Nič viac sme si však nestihli pozrieť, pretože začalo pršať.
     Štvrtý deň sa zase niesol v znamení dlhej túry a najmä chát. Boli sme na Zámkovského chate a Téryho chate. Pri spiatočnej ceste sme si však stihli ešte pozrieť aj Vodopády studeného potoka
     Piaty deň sme už odchádzali domov, no tie štyri dni boli ÚŽASNÉ! :-)

1. deň
Veľké Hincovo pleso

Kôprovský štít

2. deň
Centrum Žiliny

Strečniansky hrad

3. deň
Dlhý vodopád

DÚHA :)

4. deň