1. 7. 2014

Knižný súhrn 2/2014

Apríl
Knihy, ktoré som vyhrala:
-

Knihy, ktoré som dostala:
-

Knihy, ktoré som si kúpila:
Experiment - Veronica Roth
Apríl: 1 nová knihy

 Prečítané knihy:
Ľadový šok  (Prípad Joshua II.) - M. G. Harris (324)
Pride and Prejudice - Jane Austen (104)
Bod nula (Prípad Joshua III.) - M. G. Harris (303)
V pasci - Michael Northrop (215)
Robinson Crusoe - Daniel Defoe (41)
Na ostrove - Tracey Garvis Graves (307)
Apríl: 1294 strán

Máj
Knihy, ktoré som vyhrala:
-

Knihy, ktoré som dostala:
-

Knihy, ktoré som si kúpila:
Rezistencia - Veronica Roth
Máj: 1 nová kniha

Prečítané knihy:
Gulliver´s Travels - Jonathan Swift (73)
Divergencia - Veronica Roth (391)
Re-reading: Divergencia - Veronica Roth (391)
Iluze - Aprilynne Pike (377)
Rezistencia - Veronica Roth (423)
Experiment - Veronica Roth (351)
Máj: 2006 strán

Jún
Knihy, ktoré som vyhrala:
Pískožrouti - Denny Newman
Ochránce rodu - Anna Šochová
Láska až za hrob - Petr Heteša

Knihy, ktoré som dostala:
Na vine sú hviezdy - John Green
Princezná Mia - Meg Cabotová
Štyridsať príbehov z púšte - Bruno Ferero
E-mailom do siedmeho neba - Susanne Kellerová
Čerstvo zaľúbená - Christina Bieniek
Dejiny hudby V.: Hudba 19. storočia - Naďa Hrčková + CD

Knihy, ktoré som si kúpila:
Bídnici I. - Victor Hugo
Bídnici II. - Victor Hugo
Obchod na Korze - Ladislav Grosman
Černý jestřáb sestřelen - Mark Bowden
Jún: 13 nových kníh


Prečítané knihy:
Na vine sú hviezdy - John Green (239)
E-mailom do siedmeho neba - Susanne Kellerová (119)
...............................................................................................
Bedári: Fantine - Victor Hugo (316)
Bedári: Cosette - Victor Hugo (280)
Bedári: Marius - Victor Hugo (267)
*Bedári: Idyla... a epopeja... - Victor Hugo (67 z 378)
=
Bídnici I - Victor Hugo (717)
Bídnici II - Victor Hugo (164 zo 735)
...............................................................................................
Jún: 1288 strán

2 komentáre: