1. 3. 2015

Knižný súhrn 2/2015

Február
Knihy, ktoré som vyhrala:
-

Knihy, ktoré som dostala:
-

Knihy, ktoré som si kúpila:
Dokonalý pár (Dokonalý pár 1) - Ally Condieová
Zamilovaní až po uši - Heather Webberová
Štatistická pravdepodobnosť lásky na prvý pohľad - Jennifer E. Smithová
Február: 3 nové knihy

 Prečítané knihy:
S láskou Rosie - Cecelia Ahern (204)
Osud (Křídla 4) - Aprilynne Pikeová (306)
Zamilovaní až po uši - Heather Webberová (248)
Február: 2,5 knihy = 758 strán

4 komentáre:

  1. šikovo to čítaš :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, ale toto nebol zas až taký úspešný mesiac. :D

      Odstrániť
  2. Zamilovaná až po uši má krásnu obálku, ale neviem, čo od nej čakať. Dokonalý pár som nečítala, no sestra mi vravela, že to nebolo nič moc. Ja mám od Aprilynne Pikeovej tež túto sériu, len Osud mi stále chýba a to som ešte nečítala ani trojku a už si ani poriadne nepamätám o čom to bolo :D Dúfam, že budú čoskoro nejaké recenzie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zamilovaní až po uši som si kupovala najmä kvôli obálke a až potom som si zisťovala, o čom kniha vlastne je. Síce by to malo byť naopak, ale v tomto prípade... :D Aj tak to však neľutujem, pretože kniha ma príjemne prekvapila. Čakala som podľa toho názvu, že to bude nejaká slaďárna, ale vôbec to tak nebolo. Bola to kniha s nádychom lásky a s troškou tej detektívnej záhady a vyšetrovania. Taký jednoduchý milý príbeh, ktorý vážne prekvapil a okúzlil. :)
      Na dokonalý pár som sa tešila, ale v poslednej dobe ma to nadšenie nejako prešlo a rozmýšľam, že knihu posuniem ďalej, aj keď som ju ešte nečítala. Uvidíme. :)
      Ja si na tretiu časť Křídel už veľmi nepamätám, ale viem, že ten diel skončil dosť otvorene a trochu nás pripravil na štvrtý diel. Prvé tri knihy sú také príjemné oddychové čítanie, aj štvrté také bolo, ale to, čo sa tam dialo, bolo.... To si proste musíš prečítať. Vážne. Bol to najlepší diel celej série a celej sérii to trošku prilepšilo. :)

      Odstrániť