9. 7. 2015

Vysoké Tatry: Rysy (2)

Po niekoľkých nevydarených pokusoch video zmenšiť tak, aby bola aj kvalita videa dobrá, som sa odhodlala video nahrať na youtube. Síce s tou kvalitou ani tak nie som veľmi spokojná, ale lepšie to už asi nebude. Ak máte pre mňa nejaké rady a nápady, som im otvorená.
Napriek tomu dúfam, že sa vám tento krátky film bude páčiť. :)


4 komentáre:

  1. Wau, Jeja. Super si to spravila, naozaj. Veeeľmi sa mi to páčilo. Normálne mám chuť niekam ísť a tiež natočiť nejaký vlog! :D ♥ A Rysy sú ešte krajšie, ako som si myslela... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aww... ďakujem krásne. :) A som rada, že som ťa navnadila. Určite sprav nejaký vlog, ja mám také tiež rada. ;) Tatry už volajú... ;) :D :)

      Odstrániť
  2. Krásny "film" :) a tá pesnička k tomu :)

    OdpovedaťOdstrániť