25. 10. 2015

Pieseň dňa #7

Zara Larsson: Uncover


Zara Larsson
17-ročná švédska speváčka
víťazka Talang Sverige (Got Talent)


4 komentáre:

  1. Túto pesničku si idem už odkedy vyšla! Zara má krásny hlas a ten refrén je úplne čarovný. V dnešnej dobe vychádza nespočetné množstvo shitov a je ťažké medzi nimi nájsť čosi, čo stojí skutočne za to. Uncover patrí medzi tú hŕstku super hudby. :3
    Mimochodom je fajn vedieť, že ešte ďalší ľudia z našej školy majú blog! A to som na tvoj blog narazila náhodou. :D
    Charlotte.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jééj, ďalší človek rovnakého vkusu ako mám ja. :D Som rada, že aj teba pesnička chytila tak ako mňa. :) Dúfam, že aj pri ďalších piesňach, čo budem pridávať, sa nájdeš, a ak nie, možno ti rozšírim obzory. :D
      Hehe, poznám ešte ďalšie dve osôbky z nášho gymka, čo majú blog, a dosť často ich tu aj spomínam, takže odporúčam navštíviť aj ich blogy. ;) Ale inak som rada, že si takto narazila na môj blog, pretože, wohoooa, tvoj blog je super a aj keď moc často ľuďom články nekomentujem, rada sa na ich blogy vraciam. :)

      Odstrániť