17. 2. 2013

Niečo málo o mne :)


Stručný životopis:
Ahojte! :) Volám sa Lenka a tento svet trýznim už 16 rokov. Pochádzam a žijem na Slovensku, takže hovorím slovensky, ale aj česky a anglicky. Nemčinu radšej nespomínam. Keby ste sa ma niečo opýtali, nerozumela by som vám. Ledva vypotím nejaké tie vety. :D

Záujmy:
Milujem hudbu, ktorú si rada púšťam cestou domov vo vlaku, keď práve nečítam knihu. Navštevujem umeleckú školu. 7 rokov som chodila na altovú a sopránová zobcovú flautu a už siedmy rok hrám na klavíri. Tento rok absolvujem. Pravdepodobne sa potom prihlásim ešte na orgán, ale len na 1 rok. Snažila som sa naučiť hrať aj na gitare (áno, sama), ale neviem, nejako ma to nenapĺňa tak veľmi ako klavír. Viem zahrať iba zopár základných akordov. A možno už ani tie. :D

Milujem knihy! Ani si neviete predstaviť tú radosť z novej knihy (a z nových nôt, samozrejme). Väčšinou čítam young adult, romantické, dobrodružné a scifi príbehy, ale rada si prečítam všetky knihy, na ktoré narazím. :)

Okrem hudby a kníh však milujem aj turistiku a cestovanie.
Každoročne chodím s rodinou do Tatier a keď dostanem príležitosť, vždy sa zúčastním aj nejakého výletu po SR.
Prešla som minimálne polovicu Tatier, bola som v Slovenskom raji, na Spišskom hrade, Jasenovskom hrade, v Bratislave, v Prahe, na Karlštejne a Křivoklate, dokonca aj v Poľsku. Chcela by som navštíviť všetky nádherné kúty Slovenska, ale aj Londýn, Paríž, Berlín a Taliansko. Snáď sa mi to všetko raz podarí! :)

Už rok sa venujem foteniu, aj keď ho v poslednej dobe zanedbávam a fotím iba sem-tam. Fotila som, samozrejme, už aj predtým, ale to sa nedá nazvať fotenie, keď na to máte k dispozícii len mobil. Približne rok som fotila iba s digitálnym fotoaparátom Olympus, ale už od Vianoc mi robí spoločnosť moja milovaná zrkadlovka. :3

Taktiež milujem čokoládu! Dôležitá informácia, ktorú potrebujete vedieť, ak mi chcete urobiť veľkú radosť k narodeninám, meninám či na Vianoce. :D :)

A to je asi o mne všetko. :) Snáď sa vám tu u mňa bude páčiť. :)

3 komentáre:

  1. Dizajn je úžasný! :) Človek by mal za život vidieť čo sa dá...S tým cestovaním ti to želám. Už len pre tie fotky, čo by som mohla skuknúť...Hudba a knihy. To je aj pre mňa najväčší relax.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jéj, jéj, jéj! :D Tá fotečka na boku sa mi fakt páči. Ja som dajak na to neprišla, tak som tam dala len také predstavenie sa (lebo článok o mne má skoro rok) :D Chcela som fotku + pár riadkov, ale asi to tak nefunguje, ne? Teda, keď tam človek nechce mať ten profil.
    Btw. Zlatá si :D A jak vidím, tentu článok je tu už dlhšie len ja som ho dajak nikdy nevidela :D
    A keď chceš, aby sme ti robili radosť, jakúto príchuť čokolády máš najradšej? Dačo mi hovorí, že jahodová, ale to si asi pletiem so sebou samou :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak dá sa vložiť fotka aj text o tebe, ale neviem, či sa to dá urobiť dokopy. Viem, to urobiť iba na dva moduly. Ja som si ešte zatiaľ nepripravila žiadny text o sebe, preto mi tam zatiaľ svieti iba moja fotka. :D
      A ďakujem. Najradšej mám klasickú čokoládu, teda bez žiadnej príchute, čiže mliečnu. Ale v obľube mám aj jahodovú. :)

      Odstrániť