7. 8. 2013

One day spent with @MariamAstronaut

Včera, 7. augusta 2013, som bola navštíviť moju najlepšiu kamarátku, Majku. :)
Najskôr sa jej chcem poďakovať. Ďakujeeeeeeem, Maji, :) že si ma pozvala a že som mohla stráviť krásny deň so slnkom, s gitarou a s tebou. Vďaka. :)

Majka ma ráno pekne počkala pri vlaku, odprevadila ma k nej domov, a potom sme sa vybrali
na Hrabovský vrch. Výhľad stál za to, aj keď sme, bohužiaľ, nevideli Tatry. Že, Maji? :D
Potom sme sa vybrali hľadať lesnú studničku, ktorú sme však nenašli. Báli sme sa totiž diviakov, pretože niekto (ja) o nich začal hovoriť. :D
Keď sme sa vrátili, Majka mi pekne zahrala na gitare. Veľmi pekne. :) Potom sme mali obed, "navštívili" jej psíka Darena a potom sme sa fotili. Teda ja som fotila a Majka s gitarou bola môj model. Fotky môžete vidieť ďalej v článku. :)
Bol to veľmi krásny deň. :)






















2 komentáre: