5. 1. 2014

I fell in love with...


I fell in love with...

Sledujem rôzne knižné blogy a skoro na každom vidím projekt s názvom On my wishlist, ktorého cieľom je vlastne zdieľať knihy, ktoré by knihomoľovia chceli mať vo svojej knižnici.

Preto som sa rozhodla, že si vytvorím svoj vlastný projekt s názvom I fell in love with... .

Cieľom môjho projektu bude bude prakticky to isté. 
Každú nedeľu o 16:00 (snáď sa mi podarí dodržať aj ten čas) pridám článok s knihou, ktorú by som chcela vlastniť. Napíšem, prečo by som ju chcela mať, teda čím ma vlastne zaujala, a čo vlastne očakávam od tejto knihy. No a v závere článku bude dátum pridania daného článku a pod tým dátum kúpenia danej knihy (samozrejme, niekedy sa toho druhého dátumu ani nedočkáte). 

Dúfam, že sa vám tento projekt páči a že sa s chuťou zapojíte!
(ak už, samozrejme, nepublikujete podobné články)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára