1. 1. 2014

My books challenge in year 2014


1. Kouzlení - Aprilynne Pikeová P
2. Iluze - Aprilynne Pikeová P
3. Osud - Aprilynne Pikeová
4. Rozum a cit - Jane Austenová
5. Biela Puma - R. D. Lawrence P
6. Advokát chudobných - John Grisham
7. Zápisník jednej lásky - Nicholas Sparks P
8. Teen Idol - Meg Cabot
9. Twenties Girl - Sophie Kinsella P
10. Bedári - Victor Hugo - 1.kniha 2.kniha 3.kniha 4.kniha 5.kniha P
11. Quo Vadis - Henryk Sienkiewicz
12. Na ostrove - Tracey Garvisová Gravesová P
13. Traja mušketieri - Alexandre Dumas
14. Hobit - J. R. R. Tolkien P
15. Pán prsteňov I. - Spoločenstvo prsteňa - J. R. R. Tolkien
16. Pán prsteňov II. - Dve veže - J. R. R. Tolkien
17. Pán prsteňov III. - Návrat kráľa - J. R. R. Tolkien
18. Eragon - Paolini
19. Eldest - Paolini
20. Brisinger - Paolini
21. Inheritance - Paolini
22. Kam zmizla Aljaška - John Green
23. Na vine sú hviezdy - John Green P
24. Hood - Howard Pyle
25. A walk to remember - Nicholas Sparks
26. Milý John - Nicholas Sparks
27. Kúpili sme zoo - Benjamin Mee P
28. Nebo nie je výmysel - Todd Burpo
29. Voda pre slony - Sara Gruenová P
30. Prípad Joshua - Neviditeľné mesto - M. G. Harris P
31. Prípad Joshua - Bod nula - M. G. Harris P
32. Prípad Joshua - Ľadový šok - M. G. Harris P
33. Serafína - Rachel Hartman P
34. Percy Jackson - Zlodej blesku - Rick Riordan
35. Percy Jackson - More oblúd - Rick Riordan
36. Percy Jackson - Kliatba Titanov - Rick Riordan
37. Percy Jackson - Boj o labyrint - Rick Riordan
38. Percy Jackson - Vojna bohov - Rick Riordan
39. Divergencia - Veronica Roth P
40. Rezistencia - Veronica Roth P
41. Experiment - Veronica Roth P
42. V pasci - Michael Northrop P
43. Netvor - Alex Flinn
44. Mé sladké šestnáste století - Rachel Harrisová P
45. Hviezdny prach - Neil Gaiman
46. Zlodejka kníh - Markus Zusak P
47. Dom v stráni - Martin Kukučín P
48. Som číslo štyri - Pittacus Lore P
49. Sila šestky - Pittacus Lore
50.  Storočný starček, ktorý vyliezol z okna a zmizol - Jonas Jonasson P

10 komentárov:

  1. :D Trošku viac kníh ;) Verím, že všetky prečítaš ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď si tak vezmeš, tak 45 kníh na 365 dní nie je veľa. Ale väčším problémom bude, že si polovicu kníh budem musieť kúpiť. :D No, problém, jak problém, ja mám rada knihy :D :-)

      Odstrániť
    2. Hej :D len toho času nie je tak veľa ako by sme chceli :D :) Si môžeš aj požičať, alebo ak budem nejakú nahodou mať, požičiam ;)

      Odstrániť
    3. Hejže, ešte ten čas a škola.. pch...
      A ďakujem :)

      Odstrániť
  2. Z týchto kníh som už 7 čítala ^_^
    Keď som u baby videla Bedárov, ta ma akosi chuť na čítanie toho prešla :D Ale chcela by som si prečítať Hunger Games a knihy od Johna Greena. No, uvidíme :D Už mám na pláne novú knihu Daniela Silvu (!!!♥), hnusné povinné čítanie, Tigrieho bojovníka od Davida Gibbinsa (+ mám ďalšie štyri knihy od neho a z nich aspoň tri by som chcela prečítať druhý raz - tú štvrtú už mám niekoľko ráz :D) a Hobita+Pána prsteňov druhýkrát ^_^ Na to sa už teším :D Len si musím nájsť kus viac času na také "série". Plus, ešte som len v polovičke čítanie kníh Daniela Silvu druhýkrát, čiže... :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď si pozerala Bedárov v telke, čo boli rozdelené časti, tak to som nevidela. Ja som to videla vo forme muzikálu na nete (a pravdepodobne to bolo asi najnovšie spracovanie) a sa mi to strašne páčilo. :-) Anglicky s cz titulkami :3 :-)
      A tie knihy.. keď som to dobre prepočítala, tak iba 18 kníh mi treba dokúpiť :D Ale škoda, že tá séria Eragon a séria Pána prsteňov je bratova. :( Čo už? :D Hlavne, že to mám! :D :-)
      Hejže, nebyť školy, ta to možno dám za dva mesiace. :D Dobre, trošku viac :D :-)

      Odstrániť
    2. Nepozerala som, a hej, tamto je najnovšia verzia, ale u baby som videla asi päť kníh Bedárov, ta ma to odradilo :D Lebo, no, zase nemám veľmi rada také čítanie. Vieš, staršie knihy, napr. pri Jane Eyre bolo utrpenie dostať sa na koniec :D
      A mám aj Zlodejku kníh. Nepáčilo sa mi to veľmi, tak jak aj druhá kniha od Markusa Zusaka, ktorá sa ľuďom inak páčila. Ale chcela by som ísť do kina, videla som trailer na Zlodejku kníh a celkom fajn to vyzeralo :)

      Odstrániť
    3. Podľa mňa musí byť aj nejaké jedna kniha. :D
      A jó, zlodejku kníh by som chcela vidieť aj ja. :-)

      Odstrániť
    4. Ta pôjdeme do kina, ne? :D
      V januári budú dávať Zlodejku kníh len 21. a 22., čo je utorok a streda, o 19:30, čiže nič z toho. Ale 4. a 5. (sobota, nedeľa teraz) dávajú Hobita, ideme? :D :D Potom ešte Ľadové kráľovstvo, to som videla anglicky (neviem, či som ti posielala, ale keby si chcela, mám link) :)

      Odstrániť
    5. Šak pôjdeme, nie? Na stredu sa naučíš ešte cez víkend. Alebo keby sme šli v stredu, ta si vo štvrtok urobíme voľno (raz sa z informy môžem uliať,ne?). :D
      Neposielala, čiže môžeš, ak máš, samozrejme, čas :) :D

      Odstrániť