2. 2. 2014

I fell in love with... #5

Netvor - Alex Flinn


Prečo by som chcela mať túto knihu?
Pretože práve pozerám seriál Beauty and the Beast a strašne veľmi veľmi veľmi sa mi páči!
(A predtým som tiež videla film Beastly (Netvor), avšak, ktorý si už veľmi nepamätám.)
Preto si myslím, že aj kniha stojí za prečítanie! :)

Čo očakávam od tejto knihy?
Ide síce niečo ako o modernú rozprávku, ale v podstate bude príbeh zasadený do skutočného života, v ktorom sa bude odohrávať. Hlavnú myšlienku knihy už síce poznám, ale som veľmi zvedavá, ako sa budú jednotlivé situácie deja odlišovať od filmu alebo práve naopak, ako veľmi sa 
s ním budú zhodovať. Ale nie každý film je urobený presne podľa knihy, čiže očakávam viac to prvé.
Takže si myslím, že sa mi bude kniha veľmi páčiť. Som zvedavá. :)

Dátum pridania článku: 2. február 2014
Dátum kúpenia dostania knihy: 24. december 2015

6 komentárov:

  1. To je B&B natočené podľa tejto knihy? :O :) Btw... že je ten seriál mega mega mega úžasný?! ♥♥♥ Keby ale aj v reálnom živote chodili spolu...lenže on má už dieťa s inou, čiže asi nič no....:D ;) A páči sa ti Gabe? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie. :D Ten film Netvor je natočený podľa knihy. :) Aj keď si myslím, že niečo spoločné to má aj so seriálom, ale ten je oveľa lepšie vymyslený! :)
      Ty už si to aj zisťovala? :D Ty si šikovná! :D
      Páči! :) Taký zlatý je teraz (Gabe), keď je Vincent taký hnusný. :D No, iný. :D Ale aj tak si myslím, že Cathrine bude nakoniec s Vincentom. :)

      Odstrániť
  2. :D :D joj vy ste všetci Ďurčekovci na jedno kopyto! Gabe môže byť aj neviem jaký dobrý, proste Vincent a Cat musia byť spolu! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jaké kopyto? :D Dakto má rovnaký názor ako ja? :D
      Ale šak vieš, že nakoniec bude V. s C. spolu. :) Aj keď je mi ľuto Gabe. Dúfam, že si nájde niekoho superky ako je on, a že neumre v tom seriáli. :D :)

      Odstrániť