16. 2. 2014

I fell in love with... #7

A tale of two centuries - Rachel Harris



Prečo by som chcela mať túto knihu?
Pretože, keď som zdieľala svoju recenziu na knihu Moje sladké šestnáste storočie na twitter-i, retweet-la mi ju Rachel Harris a pustili sme sa do menšej debaty. No a dozvedela som sa, že pokračovanie na M.S.Š.S. je vlastne kniha A tale of two centuries, ktorá u nich už vyšla v septembri! No a taktiež mi prezradila, že tretia časť vyjde u nich už o mesiac! Oh, veľmi sa teším! :)
Už len dúfať, že aj na Slovensko dorazí čoskoro a budem si ju môcť zakúpiť. :)


Čo očakávam od tejto knihy?
Čo asi? Keďže prvá kniha ma nesklamala a bola úžasná, tak očakávam od nej len to najlepšie! :)

Dátum pridania článku: 16. február 2014
Dátum objednania knihy: 3. september 2014
Dátum príchodu kníh: 12. september 2014

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára