30. 7. 2014

Skanzen v Humennom

Dnes, 30. júla 2014, som sa vybrala s mojimi troma mladšími sestrami do Humenného. Naším prvoradým cieľom bol humenský skanzen a druhým, pre sestry asi tým lepším, bola pizza.
Ale oboje sme si veľmi užili a vychutnali. A ešte aj niečo iné. *Nákupy* :)

Na výlet sme vyrazili vlakom ráno o 9:00 a v Humennom sme boli už 9:30. Šli sme rovno
do skanzenu, ktorý už bol polhodinku otvorený. Vstup do skanzenu pre deti a študentov stál 1€,
ale keďže sme všetky štyri držiteľkami "režinky", mali sme 15% zľavu. (Až po zaplatení sme si uvedomili, že od nás tie režinky ani nepýtal. :D) Keď k tomu prirátame ešte 2€ za fotografovanie, vstup do skanzénu aj s fotením nás stál dokopy 5,40€. :)
   Areál skanzenu nebol veľký a nebolo tam veľa domčekov, no mne sa tam celkom páčilo.
Po domčekoch ste mohli chodiť sami, len do kostolíka z Novej Sedlice ste museli ísť
so sprievodcom, ktorý vám o ňom predniesol krátku reč. Dokopy nám to celé trvalo 40 minút,
čo nie je až tak veľa, ale keď vezmeme do úvahy plochu, bolo to akurát. :) Kebyže tam zostanem ešte dlhšie, asi by som sa unudila k smrti, pretože pozeranie prakticky stále na to isté človeka dosť ubíja. Čiže musím podotknúť, že taký malý skanzen bol na prehliadku rozhodne postačujúci. :)

Keďže sme boli v meste prakticky iba hodinku a mojím sestrám sa domov ešte ísť nechcelo, zašli sme aj na tú, už spomínanú, pizzu. Dali sme si pizzu California, ktorá obsahovala paradajkový základ, šunku, kukuricu a syr a ktorá nám štyrom akurát postačovala. Nesmiem zabudnúť na 4x po 2dcl kofoly. :D Takže tu sme minuli 6,40€. Ale aspoň nám pizza chutila a neboli sme hladné. :)

Lenže v pizzérii nemali plné, tak sme pizzu dostali takmer okamžite, no a keď sme z nej odchádzali, nebolo ani 11:30. Samozrejme, že sestry nechceli ísť domov autobusom, a tak sme chodili asi hodinku a pol po obchodoch. Sestrám som však nedovolila nič kúpiť, keďže by im to mamka asi nedovolila, ale ja som si kúpila krásne tričko. :3 Najviac času sme aj tak strávili v kníhkupectve, kde si každá z nás našla tú svoju knihu, a tak už bolo nutné zavolať mamke, či si sestry môžu kúpiť aspoň knihu. Mamka dovolila, a tak sme si spolu odniesli tieto knihy: Jazdecký chodník: Cudzinci v stajni, Rubyina lžička, Dedička a moja maličkosť, keďže ešte stále nemali Kupca Benátskeho, si kúpila Pride and Prejudice od Jane Austenovej
v angličtine. :3 :) No a tak sa stalo, že som na nákupoch minula ďalších 7,40€.

Napriek tomu, že to bol taký menší výlet, som si ho užila a od toľkého chodenia po slnku ma bolia nohy a hlava ešte teraz. :D Ďakujem vám holky za krásny deň! :)

Domčeky zvonku a zvnútra

Tkáčsky stroj

Kostolík z Novej Sedlice

Vodný mlyn

Popri kaštieli sme iba prechádzali, ale snáď ho v blízkej dobe navštívime. :)

Humenský kaštieľ

A toto sú moje spomínané úlovky:
Tričko & Pride and Prejudice od Jane Austen v angličtine

Majte sa krásne a užite si posledný mesiac prázdnin! :)

1. Krásne fotky!!!!! :) A kebyže to niekto nevedel z tvojho článku, tak aj ja som ju stretla a bola pekná! A vlastne všetky boli! ;) :D :D ♥

1. Ďakujem! :)
      To akože o nás si práve hovorila? :D Ty sa máš, čo ozývať! Neviem, kto tam bol taký vyfintený. ;) :)

2. Nie, ja som tak pekne chcela povedať a slušne, že si ma nespomenula v článku :D ale som rada, že si to pochopila takto :D :D :***** joooj nebola som vyfintená hej ! :P nepreháňaj ;)

2. Aj ja chcem ísť do kaštieľa! :D Jedna prehliadka nebola dosť. A na pizzu, samozrejme :D Ty, ja by som mohla pizzu a bryndzové halušky jesť aj každý deň a by sa mi to neprejedlo :D

1. Okay, pôjdeš s nami - so mnou a s Katkou. :) Pizza je samozrejmá. ;) Ale radšej pôjdeme o 11:00 a o 13:00 naspäť, pretože sa mi po meste už zase nebude chcieť chodiť. :) Ale to je ešte ďaleko, pretože na taký týždeň-dva už program mám. :)

3. Tvůj blog byl přidán do nové tabulky obsahující knižní blogy a weby. Pokud máš nějaké otázky či reklamaci, tak se ozvy. Jakékoli změny prosím hlas.