3. 11. 2014

Projekt: Vo farbách jesene



   Síce už máme polovicu jesene za sebou, ale to mňa a Andy neodradilo od vytvorenia nášho prvého spoločného projektu, teda od prvého projektu vôbec.

   Ako už vyplýva z názvu, tento projekt sa bude týkať jesene, ale v podstate bude aj o nás.
   Z Andy sme si pre vás pripravili články, v ktorých sa dozviete niečo viac o nás, ako trávime jeseň my a ponúkneme vám aj zopár rád a nápadov, ako si spríjemniť chvíle v nie vždy dokonalom počasí.
   Články budeme z Andy publikovať striedavo, takže nezabudnite sledovať aj ju. :)
   Pre tých, ktorí sa budú zapájať do našich debát, občas vyjadria svoj názor a podobne, bude na konci projektu zahájená súťaž. Jedna bude prebiehať u mňa na blogu a druhá u Andy. Šanca na výhru je preto dvojnásobná.
   Nakoniec ešte pripájam harmonogram článkov, ktoré si budete môcť prečítať v rámci tohto projektu. Upozorňujem, že kedykoľvek môže dôjsť k zmenám, takže sa niektorých článkov možno vôbec nedočkáte a možno pribudnú aj nejaké nové. 

Vo farbách jesene - časový harmonogram
Po: 03.11. - Zahájenie projektu
St: 05.11. - Rozhovor s Lenkou
Pi: 07.11. - Rozhovor s Andy
Ne: 09.11. - Jeseň v obrazoch 1
Ut: 11.11. - Jeseň v obrazoch 2
Št: 13.11. - Kretívna jeseň 1
So: 15.11. - Kreatívna jeseň 2
Po: 17.11. - Zakončenie projektu + súťaž
Ne: 30.11. - Vyhlásenie súťaže projektu Vo farbách jesene

   Snáď sa vám tento projekt zapáči a svojimi komentami nás s Andy podporíte. Pekný deň. :)

2 komentáre:

  1. Kto sa tu usmieva na obrazovku ako idiot? Ja.
    Komu v mysli znie "Jééj." a "Aww."? Yep, mne :D
    Vážne, jééj, projekt, dokonca prvý! A harmonogram ste ani nemohli mať lepší, jemine, každé dva dni článok, dávajte pozor, aby som neumrela od šťastia :D Najviac sa mi páčia asi rozhovory a kreatívna jeseň. Rozhovory sú super :D Furt som chcela, aby so mnou dakto urobil interview, ale to musím byť asi nejaká veľmi slávna blogerka (ale pozor na mňa, na to už mám nábeh, mám 9 sledovateľov po vyše dvoch rokoch blogovania! :D) :D
    Niežeby som mala nejaký zlý deň, ale tento článok ma posilnil pred zahájením robenia fyziky :D Takže ďakujem a veľmi sa teším! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Joj, tvoj komentár ma potešil. :)
      Ja som si práveže myslela, že nikomu sa ten projekt nebude páčiť, ale veď sa uvidí, keď budeme publikovať články. :D :D
      My nie sme nejaké slávne a kukaj tu, robíme si interview medzi sebou. :D Ak chceš, urobím aj s tebou interview. :D
      Joj, aj my sa tešíme a ďakujeme. :)

      Odstrániť