18. 11. 2014

Projekt: Vo farbách jesene/Súťaž



Ahojte. :) Vítam vás pri poslednom príspevku, ktorý sa týka nášho projektu s Andy, a tým je malá súťaž pre vás, mojich milých čitateľov. Dúfam, že sa vám aspoň niečo z nášho projektu páčilo, a že vás neodradil od sledovania môjho blogu. Yep, jeden človek to urobil. :D Ale prejdime späť k súťaži. :D Jedna súťaž bude prebiehať u mňa na blogu a druhá u Andy, takže máte dvojnásobnú šancu na výhru, aj keď tá je rozdielna. ;) Takže, hor sa do súťaženia! :)

Čo môžete vyhrať?
Knihu Vek zázrakov a niečo od Yankee Candle. :)


A čo pre výhru musíte urobiť?
Musíte byť zo SR a vyplniť jeden krátky formulár.


Súťaž bude trvať do 29. novembra a vyhodnotenie súťaže sa uskutoční nasledujúci deň.
Všetkým prajem veľa šťastia! :)

3 komentáre:

  1. Na také knihy veľmi nie som, ale rozšírenie mojej knihovničky a obzorov na mňa kričí a mračí sa a zazerá, takže sa možno zapojím (len nie teraz, teraz tu mám fyziku :D) :)
    Ste mi vy dve príjemne zlepšili náladu :)
    Ale som aj smutná z toho, že tento projekt už končí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Niekto je smutný, že končí, niekto je rád, že končí, a niekto o ňom vôbec nevedel. :D Ale možno niekedy v budúcnosti nejaký projekt ešte spravíme. :)
      Ja by som si ju rada prečítala, len nemám momentálne čas, ale uvidíme. :D A do súťaže sa určite zapoj, šanca na výhru je dosť veľká, keďže zatiaľ sa zúčastnili len štyria ľudia. :)

      Odstrániť
    2. Nepáči sa mi, že niekto je rád, že končí.
      Budem sa tešiť!! :) Teda, už sa teším! :D
      Asi sa idem zapojiť, no :D

      Odstrániť