28. 4. 2015

Dermacol Detox & Defence

   Ahojte! :) Dnes tu mám pre vás špeciálny článok, a to konkrétne kozmetickú recenziu na sadu Detox & Defence od Dermacolu. Myslím si, že každá žena, aj knihomoľka, by sa o seba a svoju pleť mala starať, aj keď sa nelíči. Ja do tejto skupiny patrím  tiež, čiže sa takmer vôbec nelíčim, len príležitostne, takže aj môj pohľad na túto sadu bude pravdepodobne iný ako u žien-blogeriek, ktoré sa líčeniu venujú a majú oveľa bohatšie skúsenosti s kozmetikou ako ja. Ale keďže túto sadu používam už skoro 4 mesiace, chcela by som vám ju priblížiť, lebo podľa mňa stojí za to.


Micelárna voda DC Detox & Defence
Detoxikačná a ochranná micelárna voda bohatá na prírodné antioxidanty a vitamíny dôkladne odstraňuje nečistoty a odličuje aj vodoodolný make-up. Neobsahuje alkohol a parabény. Dermatologicky testované. Použitie: Aplikujte ráno a večer na tvár, oči, krk a dekolt.


   Táto micelárna voda má celkom príjemnú vôňu, nie je však až taká výrazná a pár minút po aplikovaní ju už skoro necítiť. Na jedno bežné vyčistenie pleti som používala vatový tampón a približne 4-5 (niekedy aj viac) kvapiek micelárky, čo mi akurát stačilo. Preto mi vydržala až takmer 4 mesiace. Ak však odličujete make-up, musíte jej už použiť väčšie množstvo, a tak vám, samozrejme, vydrží oveľa kratšiu dobu. Skvele odličuje make-up, ale či aj vodeodolný to neviem, keďže taký nepoužívam. A čo sa týka odličovania očí, tak aj tie skvelo odlíči, ale trvá to trochu dlhšie. Oči ma po odlíčení neštípali, ale ak máte mokrý tampón a náhodou s ním zamierite do oka, trošku to zaštípe. Pleť po vyčistení zostáva približne 10-15 minút lepkavá, kým sa micelárka úplne vstrebá, ale potom už ani nezbadáte a neucítite, že ste ju vôbec použili. Pleť je však po aplikovaní uvoľnenejšia a vyživená. Okolie úst ale veľmi vysušuje, takže po micelárke je potrebné namazať si pery nejakým balzámom. S touto micelárnou vodou som veľmi spokojná a navyše nestojí veľa. Za 200 ml zaplatíte len necelých 5€, čo podľa môjho názoru nie je vôbec veľa, ak to porovnáme s Biodermou.

Pleťový krém DC Detox & Defence
Detoxikačný a ochranný pleťový krém bohatý na prírodné antioxidanty, vitamíny a kmeňové bunky neutralizuje v pleti toxíny a škodlivé látky z vonkajšieho prostredia. Aktivuje obnovu poškodenej pleti, upokojuje podráždenie, udržuje prirodzenú hydratáciu a podporuje mikrocirkuláciu. Na povrchu pleti vytvára ochranný štít, ktorý ju chráni pred poškodením z vonkajšieho prostredia a bežnou expozíciou slnečného žiarenia. Zabraňuje predčasnému starnutiu pleti, strate pružnosti a vzniku vrások. Použitie: Aplikujte ráno a večer na dôkladne vyčistenú pleť. Výsledok: Pleť je zdravšia a dokonale chránené. Pre všetky typy pleti. Dermatologicky testované. Neobsahuje silikóny a parabény. Nekomedogénne. 


   Po použití micelárky som si tvár natierala pleťovým krémom, ktorý má trošku odlišnú, ale taktiež príjemnú vôňu ako micelárka. Krém sa nachádza v malej sklenenej fľaštičke s pumpičkou. Prvé vystrieknutia sú síce dosť také sekavé a neviete, koľko krému vám pumpička vystrekne (ešte stále som si na to nezvykla), ale po viacerých stlačeniach to už ide ľahšie. Netvrdím však, že je to takto u všetkých fľaštičiek s týmto krémom, možno iba ja s tým mám taký problém, kto vie.
Krém nie je ani hustý ani riedky, takže sa rozotiera dobre. Rýchlo však vytvára na pleti vrstvu, takže je potrebná rýchla aplikácia, pretože potom sa už len horko ťažko rozotrie. Vytvára celistvú vrstvu, ktorá kvázi zabraňuje nejakým väčším pohybom vašej pokožky, čo mi vcelku dosť prekážalo. Ten pocit trval možno takú polhodinku, čo neviem s istotou úplne potvrdiť, keďže som ho aplikovala až tesne pred spaním a ráno som pleť vyčistila už iba micelárkou a krém nepoužila.
Po mesiaci používania som nezbadala na pleti žiadne zmeny, aj keď bola určite viac vyživená. Keďže však zabraňuje predčasnému starnutiu pleti, vzniku vrások a myslím si, že k tomu mám ešte ďaleko, odporúčam ju skôr starším babám. Okrem toho 50ml tohto krému stojí okolo 12€, čo ja radšej investujem do niečoho iného.


Staráte sa o svoju pleť? Ako? Máte skúsennosti s touto sadou a aké sú vaše dojmy?
Pokojne sa o ne môžete podeliť v komentári. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára