12. 12. 2015

Moja starostlivosť o pery: pomáda Astrid - balzám Crazy Rumors - maslo na pery Ziaja

   Ahojte, slniečka. :) Užívate si víkend? Dúfam teda, že áno a že ste už všetci naladení na Vianoce, ktoré sú už čochvíľa tu. Napriek tomu si dajte malú pauzičku od upratovania či balenia darčekov a začítajte sa do mojej recenzie, kde vám predstavím mojich súčasných pomocníkov na pery. :)



Astrid Pomáda na pery s vitamínom E
   Táto pomáda svojím jednoduchým čierno-bielym dizajnom na prvý pohľad možno nezaujme každého, ale určite ju väčšina z vás pozná. A ak nie, určite by ste ju mali poznať.
   Pomáda je fakt malá, čiže je vhodná na cesty do kabelky, hoci negatívom je, že po čase sa vám nálepka na jej obale začne odlepovať a lepia sa na ňu špiny. Napriek tomu však pomáda krásne vonia a svoj účel spĺňa veľmi dobre. Taktiež sa na pery nanáša fantasticky, nakoľko je jej koniec šikmo zrezaný z obidvoch strán a tak je prisôsobený na lepšiu aplikáciu.
   Pomáda po nanesení vytvorí na perách ochrannú vrstvu a skvelo ich hydratuje, čiže s popraskanými perami nemáte žiadny problém. Je síce pravda, že sa vstrebáva pomalšie, ale nemáte pri tom žiadny nepríjemný, mazľavý pocit (ak jej teda nenanesiete veľké mnoštvo), a o to väčší je jej účinok. Jedinou smolou je, že z nej fakt rýchlo ubúda.
   Pomádu si je možné zakúpiť v dvoch farebných verziách, a to v ružovej a bielej, ale tie sa od seba okrem farby ničím nelíšia. Možnože tá biela má predsa len slabšiu parfumeráciu ako ružová.
Čo je však hlavné, že vďaka neutrálnemu dizajnu a nie príliš sladkej vôni je vhodným pomocníkom aj pre mužov.
   Krajina pôvodu: Česká republika
   Cena: 0,39€




     Plusy:
       + príjemná vôňa
       + skvelo sa nanáša
       + na perách vydrží dlho
       + hydratuje
       + predchádza praskaniu pier
       + vitamín E
       + cena

     Mínusy:
       - veľkosť (uvítala by som aj väčšie balenie, lebo sa rýchlo míňa)
       - nálepka na obale, ktorá sa po čase začne odlepovať


Balzám Crazy Rumors Orange Juice
   Mojím druhým pomocníkom na pery je balzám Crazy Rumors s príchuťou Orange Juice (ktorý fakt vonia za pomarančami), a hoci mám s touto značkou prvé skúsennosti, okamžite som si ju zamilovala.
   Prv, ako však prejdem k účinkom balzámu, musím poznamenať, že ide o 100% prírodný produkt, netestovaný na zvieratách a preto je vhodný aj pre veganov. Vo svojom zložení má macadamiový olej, olivový olej, jojobový olej, ale najmä hydratačné bambucké maslo, esenciálne oleje a vitamín E.
   Práve vďaka bambuckému maslu je konzistencia balzámu hutnejšia a na pery sa napriek rovnému povrchu balzám nanáša veľmi dobre. Pery sú po aplikácii hydratované, bez nejakého nepríjemného pocitu a aj po dlhšej dobe od nanesenia nemáte problém so suchými perami.
   Balenie je fakt rozkošné a praktické. Na spodku sa nachádza koliečko, ktorým si balzám vytláčate do výšky vám vyhovujúcej a zároveň sa vám tak nestane, že by sa náhodou zlomil.
Okrem príchuťe Orange Juice balzám kúpite aj vo všelijakých iných príchutiach, ako sú napr. Chocolate Strawberry, Lemonade, Limeade, Grapefruit a pod.
   Pre mňa je to určite jednička medzi balzammi, a hoci tá cena by mohla byť trochu nižšia, oplatí sa tento balzám kúpiť.
   Krajina pôvodu: USA
   Cena: 2-4€







     Plusy:
       + jednoduchý štýlový obal
       + 100% prírodný produkt
       + netestovaný na zvieratách
       + príjemná vôňa
       + dobre sa nanáša
       + na perách vydrží dlho (hoci o niečo menej ako pomáda Astrid)
       + hydratuje
       + zloženie (bambucké maslo, oleje, vitamín E, ...)

     Mínusy:
       - cena


Kakaové maslo na pery Ziaja
   Mojím posledným pomocníkom, ktorý vám dnes predstavím, je kakaové maslo na pery značky Ziaja. Tá je síce u nás už dlhšie veľmi známa, ale ja som ju vyskúšala po prvýkrát až teraz. Dúfam teda, že toto nebude aj posledný produkt, čo som od nej kedy vyskúšala.
   Ako prvá ma prekvapila vôňa masla, ktorá mi síce nepripomína vôňu kakaa, ale napriek tomu maslo vonia veľmi príjemne a sladko, dokonca už aj cez papierový obal, v ktorom je tubička masla zabalená.
   Tubička má šrubovací uzáver a pod ním zrezaný aplikátor, vďaka ktorému sa maslo nanáša oveľa lepšie. Napriek tomu má aj tento aplikátor svoju chybičku krásy, keďže po vytlačení a následnom rozotrení masla na pery, je špinavá aj plocha pod aplikátorom, na ktorú sa nasadzuje šrubovací uzáver. Hold, všetko nemôže byť dokonalé.
   Maslo je polotekutej formy, no stále sa nanáša dobre, hoci po aplikácii zanecháva na perách lesknúcu sa vrstvu a taký mastnejší, olejový pocit.  Na perách však vydrží dlho a po určitom čase je aj ten mastný pocit preč.
   Opäť zas som sa presvedčila, že aj tento produkt skvelo pery premasťuje, hydratuje a zabraňuje ich nadmernému vysúšaniu. Práve za takýto účinok môžu lanolín, kakaové maslo, olej canola a vitamín E, ktoré sú jeho základnými zložkami.
   Maslo ma teda príjemne prekvapilo, hoci nie som veľmi spokojná s jeho dôsledkami po aplikácii a mám radšej tuhšie formy pomocníkov na pery. Nnapriek tomu však toto maslo nič nepokazí a za tú cenu je to vskutku fajn produkt.
   Krajina pôvodu: Poľsko
   Cena (10ml): 2,27€






     Plusy:
       + príjemná, sladká vôňa
       + aplikátor
       + na perách vydrží dlho
       + hydratuje
       + zloženie (lanolín, kakaové maslo, olej canola, vitamín E, ...)
       + cena

     Mínusy:
       - po aplikácii je umastená aj plocha, na ktorú sa šrubuje uzáver
       - mastný, olejový pocit po aplikácii

A čo vy? Ako sa staráte o svoje pery?
Máte skúsenosti s vyššie spomínanými produktami
alebo ste ich ešte nevyskúšali a moja recenzia vás na nich nalákala?
Dajte mi vedieť v komentári. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára