8. 6. 2014

I fell in love with... #23

Piata vlna - Rick Yancey


Prečo by som chcela mať túto knihu?
Túto knihu by som chcela, pretože mi pripomína knihu Prvých 100. Síce som ju nečítala, ale pozerám sa na seriál The 100, ktorý je vraj urobený podľa knižnej predlohy, a keď som si prečítala anotáciu k tejto knihe, veľmi mi ho to pripomenulo.

Čo očakávam od tejto knihy?
Očakávam príbeh, ktorý by bol niečím podobný knihe Prvých 100 a knihe Hostiteľ.

Dátum pridania článku: 08. jún 2014
Dátum kúpenia knihy: ?

2 komentáre:

  1. seriál the 100 pozerám, čítala som Hostiteľa a aj Piatu vlnu, ale podľa mňa toho veľa spoločného nemajú :D
    Ale bolo to fajn čítanie a som zvedavá na film. Mal tam hrať Chloe :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak vieš, nečítala som ani jednu knihu, aj keď seriál a film som videla, čiže moje predstavy sú založené len čisto na tom, čo som videla a čo si myslím, že bude v tej knihe. :D

      Odstrániť