22. 6. 2014

I fell in love with... #25

Kupec Benátsky - William Shakespeare



Prečo by som chcela mať túto knihu?
Túto knihu by som chcela mať vo svojej skromnej knižnici preto, lebo som bola na tejto divadelnej hre podanej v angličtine, ktorú pre našu školu pripravili žiaci z gymnázia z Popradu, a mne sa veľmi páčila. Ale aj preto, lebo táto kniha pochádza z edície, ktorú vydalo nakladateľstvo Akadémia, a ja z tejto edície vlastním už dve krásne knihy - Bídnici. :)

Čo očakávam od tejto knihy?
Pekný príbeh, ktorý snáď bude písaný ľahko, pretože:
1. Shakespeare, 2. čeština.

Dátum pridania článku: 22. jún 2014
Dátum kúpenia dostania knihy: 24. december 2014

2 komentáre:

  1. Shakespeare + slovenčina je lepšia kombinácia, i keď aj tak to dá dakedy zabrať na pochopenie. Mne sa to zase až tak nepáčilo, ale kebyže chceš, požičiam ti Coriolana, ten bol úžasný :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Haha, ďakujem, ale zatiaľ ma od Shakespeara láka len Kupec Benátsky. :) No a potom ešte ten Hamlet. Pochybujem, že si ešte niečo iné od neho prečítam. :D

      Odstrániť