6. 6. 2014

Môj N-Day aneb kto nerád dostáva darčeky?

Neviem, či ste si všimli, ale v stredu bol taký pekný dátum - 4. jún a čie meno svietilo 
v kalendári? To moje! :3 Takže dnešný článok bude skôr taká chvástačka. Čiže, ak ste žiarlivé povahy, radšej ho ani neotvárajte a nečítajte. Robím si srandu. :D 
Ale aj tak, čítajte iba na vlastné riziko. :D :)

Touto cestou sa chcem poďakovať všetkým, ktorí si na mňa spomenuli. Nielen tým, ktorí mi urobili radosť darčekom, ale všetkým, ktorí mi napísali/povedali slová "Všetko najlepšie...". :) Veľmi si to cením, že ste si našli čas a zablahoželali mi. Mám vás všetkých rada. :)

Od mamky som dostala čokoládku Nugetka, ktorá už neexistuje a 20€ vrekové. Od Andy čokoládu Figaro a od Majky delisu a Jojo cukríky. Tie už tiež neexistujú, pretože po absolventskom koncerte som troška potrebovala zdvihnúť náladu, keďže skladba, ktorú som na ňom hrala, mi veľmi nevyšla. Od najstaršej mladšej sestry (to je slovné spojenie :D) som dostala čokoládu Orion, ktorú som už zjedla. :D


Od mladších sestier som dostala darčekovú tašku plnú darčekov, samozrejme. :D
A čo všetko som v nej našla? Knihu od Meg Cabotovej Princezná Mia a knihu od Bruna Ferera Štyridsať príbehov z púšte, zápisník, keksík, zubnú pastu (aby som mala biele zúbky po všetkom tom sladkom, čo som dostala), náušnice a sponu do vlasov.


Od ocka som dostala knihu, ktorú som si vybrala ja, a to knihu
Na vine sú hviezdy od Johna Greena a krásnu záložku, ktorú posiela internetový obchod abcknihy.sk.


Od tety a sesternice som dostala šampón so žĺtkom a kvasnicami, telový sprej s marhuľou a bambuckým maslom, vzorku parfému a čokoladového zajaca, ktorý, už ako štvrtá sladkosť 
v poradí, neexistuje. :D


Od Zuzky z blogu http://spacesusi.blogspot.sk/ som presne v deň svojich menín vyhrala kozmetický balíček, ktorý obsahoval veľa krásnych vecí: Schauma šampón + kondicionér, bázu pod make-up Rimmel, očné tiene Rimmel, riasenku Catrice - Better Than False Lashes, lesk na pery Caresse L´Oreál Paris, vzorky parfémov z Avonu a veľa dalších vzoriek, i krásnu kozmetickú taštičku s rozmermi cca 25x17cm. :)



Ešte raz všetkým veľmi pekne ďakujem! :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára