9. 5. 2015

Deň Matiek - inšpirácie na jednoduchý darček pre vašu mamku



Ahojte! :) Zajtra je Deň matiek a každá matka si zaslúži aspoň v tento deň väčšiu pozornosť.
Takže nezabudnite svojim mamičkám zablahoželať k ich sviatku a poprípade ich obdarovať aspoň bozkom, malou kytičkou či čokoládou. Pre tých, ktorý by chceli vytvoriť niečo špeciálne pre svoju mamu, keďže ja sama plánujem niečo vytvoriť, prinášam zopár inšpirácií na darčeky,
ktoré ma zaujali a mohli by potešiť nejedno srdiečko. :)
Samozrejme, nezabudnite ani na vaše drahé staré mamy. :)










 


Čo vás z týchto nápadov zaujalo? Čím plánujete obdarovať svoju mamku vy?
Podeľte sa s nami o vaše nápady. :)

7 komentárov:

  1. pekné nápady :) ja som zvolila klasiku, kúpila som jej kvety

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie vždy potešia. :) Ja plánujem natrhať kytičku poľných kvetov. :)

      Odstrániť
  2. No nemala som v pláne viac-menej nič, keďže my s mamou na také nie sme, ale prinútila si ma zamyslieť sa, lebo niektoré nápady sú naozaj super :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som rada. :) Potom daj vedieť, čo si vytvorila. ;) :)

      Odstrániť
  3. Moc pěkná inspirace :)


    PS: Ráda bych Tebe i tvé čtenáře pozvala na svůj blog, kde právě probíhá GIVEAWAY!:)
    www.lovies47.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. My sme doma tiež vyrábali, už dva týždne dopredu a nie len pre mamu, ale aj pre naše dve babičky :D Darčeku sa potešili a som rada, že si aj ty v článku spomenula, aby sme na babičky nezabudli...nás mama už od mala učila vyrábať srdiečka aj babkám, ale niektorý zabúdajú....Inak Pinterest to je záchrana :D...pekné inšpirácie ;)

    OdpovedaťOdstrániť