17. 5. 2015

I fell in love with... #45

Eye Candy - R. L. Stine

 

Prečo by som chcela mať túto knihu?
Na túto knihu som narazila vďaka seriálu Eye Candy, o ktorom som sa dozvedela od Nessy z blogu World of Fantasy StoriesTento seriál si ma získal už pri prvej epizóde, a to svojím dejom, záplätkami a postavami, takže po pozretí zatiaľ len prvej série (dúfam, že budú aj ďalšie) som sa rozhodla, že si knihu musím určite prečítať. :)

Čo očakávam od tejto knihy?
Nie som síce veľmi na takýto druh kníh, v ktorých sa vraždí, ale príbehy s poriadnou dávkou napätia, drámy a ešte aj kúskom romantiky mám rada, takže dúfam, že sa mi to bude páčiť.

Kniha v slovenčine nevyšla a aspoň o tom neviem, že by vôbec mala vyjsť, ale to nevadí, pretože poslednú dobu rada nakupujem anglické knihy. Tiež sa mi oveľa viac páči to nové vydanie s Victoriou Justice, ktorá si v seriáli zahrala hlavnú postavu Lindy, ale uspokojím sa aj s tým starším.

Dátum pridania článku: 17. máj 2015
Dátum kúpenia knihy: ?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára