18. 5. 2015

Na prechádzke so sestrou... :)

"Never give up. Today is hard, tomorrow will be worse,
but the day after tomorrow will be sunshine."
Jack Ma




"Look deep into nature, and then you will understand everything better."
Albert Einstein

“The earth has music for those who listen.”
George Santayana



"If you spend your whole life waiting for the storm, you'll never enjoy the sunshine."
Morris West




"Keep your face always toward the sunshine - and shadows will fall behind you."
Walt Whitman




"Every sunset brings the promise of a new dawn."
Ralph Waldo Emerson





“Every time we see a river flowing forward with courage,
deep in our hearts we know that we must do the same!”
Mehmet Murat ildan

“A river has many curves, but it always reaches the ocean.”
Donald L. Hicks, Look into the stillness





13 komentárov:

  1. Krásne fotky ;-) :-) Nabudúce ťa musím ja poprosiť o malé fotenie, mohla by to byť sranda :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. :3 :) Určite! Niekedy v lete, keď prídeš na návštevu. ;) :)

      Odstrániť
  2. Strašne sa mi páčia tie fotky s vodou (z blízka) a potom tie so západom slnka :)
    Ehm, netrebalo by mi už zmeniť profilovku? :D Ne, srandujem. Teda, až tak ne :D Ale to je zase už rozmýšľanie na dlhé letné večery (a následné znášanie kníh na kopy) :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. :3 "The biggest cliche in photography is sunrise and sunset." Catherine Opie :D
      :D :D Kedykoľvek. Stačí len niečo vymyslieť a dohodnúť sa. :)

      Odstrániť
    2. Pff, Catherine sa do toho nerozumi, sunrise a sunset sú jediné dve veci, ktoré pri fotografovaní a vôbec nikdy neomrzia :D Ja sama mám dajaké fotky, hoci najlepšie sa dá zachytiť len vlastnými očami :)

      Odstrániť
  3. Nádherné fotky a krásne citáty k nim...skvelo si to vystihlo :) To je pôvabné miesto na život ;) Ešte raz, klobúk dole, pretože tieto fotky ma uchvátili a veľmi sa mi páčia...dúfam, že ešte niekedy spravíš podobný článok :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aww... ďakujem veľmi krásne Monika. :) Taký komentár vždy poteší. :)
      A určite ešte podobné články budú, pretože také ma baví. :)

      Odstrániť
  4. Nádherné fotky jste pořídily. A ty citáty k tomu.. :) určitě více takovýchto článků

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. :3 A určite ešte nejaké budú, mám zopár nápadov, ale tie sa budú môcť uskutočniť až cez prázdniny. :)

      Odstrániť