30. 3. 2014

I fell in love with... #13

Hostiteľ - Stephenie Meyerová



Prečo by som chcela mať túto knihu?
Videla som film a páčil sa mi. (Ja viem, ide už asi o taký štvrtý prípad. :D) Dokonca až dvakrát. 
Prvýkrát, keď som si ho pozrela, ani neviem, či som ho dopozerala. Proste nesedel mi taký typ filmu. No a keď som si ho pustila možno o také 4 mesiace neskôr, aj keď som vedela, o čom je, zrazu sa mi veľmi zapáčil. No a teraz by som si rada prečítala aj knihu. A nielen to! Chcem ju mať aj vo svojej skromnej knižnici. Veď aj tá obálka je úžasná! :D :) Ja viem. Veď je z filmu. :D :)

Čo očakávam od tejto knihy?
Tak autorom tejto knihy je úžasná spisovateľka Stephenie Meyerová, ktorá napísala aj štvordielnu sériu kníh o upíroch pod názvom Twilight sága. Je to úžasná autorka s úžasnymi nápadmi a fantáziou! :) Teším sa, keď si budem môcť prečítať od nej ďalšiu knihu. :)

Dátum pridania článku: 30. marec 2014
Dátum kúpenia knihy: ?
..............................................................................................................................................................
P.S. Filmy, na základe ktorých som sa rozhodla prečítať si aj knižné spracovanie:
Séria Hunger Games - Suzanne Collins
Bedári - Victor Hugo
Zlodejka kníh - Markus Zusak (prečítaná)
Voda pre slony - Sara Gruenová (prečítaná)
Eragon - Christopher Paolini
Hobit + Pán Prsteňov I., II., III. - J. R. R. Tolkien
Hostiteľ - Stephenie Meyer
A mnohé iné... a nakoniec zistím, že ich je vážne veľa. :D
Ale nie. Ja skôr preferujem čítanie kníh pred filmom. :) Aj keď je pravda, že keď som videla film, ktorý sa mi páčil a je aj kniha, musím si prečítať aj knihu. :)

4 komentáre:

  1. Kto ma túto knihu doma? Andyyy :* :D Odporúčam prečítať. Síce je dosť dlhá , ale stojí za prečítanie. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Andyyyyyyyyy :* Kedy len chceš ;)

    OdpovedaťOdstrániť