29. 3. 2014

Neviditeľné mesto - M. G. Harris

      Autor: M. G. Harris
      Názov knihy: Neviditeľné mesto
      Oficiálny názov knihy: Invisible city

      Žáner: dobrodružný román, detektívka
      Séria: Prípad Joshua
      Diel: 1. diel

      Vydavateľstvo: Slovart
      Rok vydania: 2009

      Počet strán: 325 Doba čítania: 7 dní



Anotácia:
      Jeden chlapec, jedno nebezpečné proroctvo, jedno vzrušujúce dobrodružstvo.
      Potom, čo známeho archeológa Andresa Garciu vyhlásia za nezvestného, jeho 13-ročný syn Josh podozrieva z otcovho zmiznutia mimozemšťanov. Na povrch však vyplávajú skutočnosti o vražde a Josh sa ocitá uprostred honby za legendárnym Kódexom Ix – stratenou mayskou knihou, v ktorej sa píše o blízkom konci sveta…



Svet okolo nás sa mení tak rýchlo. Z nevinného vánku sa nečakane stane pohroma, a skôr než si uvedomíš, je tu búrka.

Môj názor:
      Dobrodružná výprava, na ktorej sa ocitá trinásťročný Joshua, ktorý chce zistiť, prečo zomrel jeho otec, a ktorý musí zachrániť Kódex Ix, aby sa nedostal do nesprávnych rúk, sa vám bude páčiť.

      Tento príbeh je napísaný a vymyslený veľmi pekne, ale nebola to kniha pre mňa. Odporučila by som ju skôr deťom do trinástich alebo štrnástich rokov.



Čítala sa veľmi ľahko, ale prvá tretina príbehu bola veľmi obkecaná, čo bolo podľa mňa zbytočné, pretože už som sa začínala nudiť, ako som sa približovala k stej strane. Ale neskôr sa to zlepšilo. Pribúdalo množstvo iných nebezpečných scien a dobrodružstiev a nebolo to také obkecávané ako na začiatku.

      Hlavnou postavou bol Joshua, ktorý pôsobil ako normálny chlapec. Milý, statočný, obetavý, a ktorý sa snažil zistiť pravdu, aj keď ju sám nehovoril.

Za týmto tunelom leží mesto Ek Naab, mesto tisícich prameňov. Mesto stoviek legiend. Mesto, ktoré pre väčšinu ľudí existuje iba ako povesť, fáma, zbožné prianie. Je to mesto, ku ktorému patríš, Josh. Viac ako kamkoľvek inam. Ek Naab je jediná nádej na prežitie civilizácií na celom svete.

      Joshua mal aj kamaráta Tylera a novú kamarátku Ollie, ktorú spoznal cez internet vďaka svojmu blogu. Pomáhali Joshuovi pri riešení pravdy, aj keď ju sami nakoniec nepoznali. No jó, Joshua im musel klamať.

      Kniha sa mi páčila, a keby že mám ešte 12, dám jej 5 hviezdičiek srdiečok, ale už som vyrástla :D a nejaké tie knihy už prečítala, tak som sa rozhodla len pre dve srdiečka.
Čítali ste aj vy túto knihu? Aký je váš názor?

Moje hodnotenie:
2/5

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára