27. 4. 2014

I fell in love with... #17

Nekonečná láska - Scott Spencer


Prečo by som chcela mať túto knihu?
Videla som film, ktorý ešte len bude u nás v kinách, (videla som ho totiž anglicky na internete).
Film bol úžasný a veľmi sa mi páčil. Navyše tam hral Alex Pettyfer, ktorý hral Johna vo filme Som číslo štyri alebo aj Kyle-a vo filme Netvor a a a ...., ktorá hrala vo filme Bibi a tajomstvo modrých sov. Aspoň myslím, že to bola ona. :D No tak nie. Teraz sa na to pozerám a Bibi hrala Sidonie von Krosigk. Takže ešte raz. Vo filme hrá Alex Pettyfer a Gabriella Wilde, ktorú ste mohli vidieť vo filme Traja Mušketieri. Takže z toho máme kombináciu skvelého príbehu a úžasného hereckého obsadenia. :) No nič, bolo by super mať aj knihu. :)

Čo očakávam od tejto knihy?
Love story :)

Dátum pridania článku: 27. apríl 2014
Dátum kúpenia knihy: ?

2 komentáre:

  1. Ako, nebolo by zlé mať knihu, ale čím viac ju všade vidím a čím viac recenzií napr. v tých internetových kníhkupectvách vidím, že aká je úžasná a všetko, tak tým menej ju dajak chcem mať :D
    Narozdiel od toho som rozmýšľala nad prečítaním si nejakého Shakespeara, i keď ten úryvok Rómea a Júlie, čo sme mali minulý rok v literatúre, sa mi kto-vie-ako nepáčil. Ty, čím ďalej, tým som divnejšia. No nič :D Idem zajtra vrátiť knihy do anglickej knižnice, možno tam dačo nájdem ešte :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ju chcem iba preto, že sa mi páčil film. Na internete som o tejto knihe nič nečítala, všimla som si to iba na bux.sk, že u nás vyjde kniha. Čiže rozhodnutie mať túto knihu je iba čisto z mojich dojmov z filmu. :)

      Odstrániť