6. 4. 2014

I fell in love with... #14

Divergencia, Rezistencia, Experiment - Veronica Roth


Prečo by som chcela mať tieto knihy?
Okrem toho, že ma zaujali svojimi obálkami, veľa blogeriek o nich hovorí. 
Všeobecne aj teraz sa o tejto sérii veľa hovorí, keďže Divergencia bola tohto roku sfilmovaná 
a do slovenských kín sa dostane, keď si dobre pamätám, 8. mája. 
Chcela by som si ich prečítať aj preto, lebo mi tak nejakým spôsobom pripomínajú sériu Hunger Games (aj keď som knihy nečítala, no videla som filmy) a aj Hostiteľa od Stephenie Meyer.
Snáď to bude sci-fi na podobný spôsob. :)

Čo očakávam od týchto kníh?
Ako som už vyššie uviedla ---> SCI-FI príbeh. :)

Dátum pridania článku: 6. apríl 2014
Dátum kúpenia knihy Rezistencia: máj 2014
Dátum kúpenia knihy Experiment: apríl 2014

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára